Un nou ŞEF la Poliţia Argeş! Este din Teleorman!

tot articolul
Un nou ŞEF la Poliţia Argeş! Este din Teleorman!

Ministrul Transporturilor, la şpriţ la Piteşti!

tot articolul
Ministrul Transporturilor, la şpriţ la Piteşti!

Ministrul Transporturilor vine în ARGEŞ!

tot articolul
Ministrul Transporturilor vine în ARGEŞ!

EXCLUSIV! Prima declaraţie a lui Pendiuc după ce a fost achitat!

tot articolul
EXCLUSIV! Prima declaraţie a lui Pendiuc după ce a fost achitat!

S-a dat SENTINŢA într-un dosar al lui Pendiuc! A fost ACHITAT!

tot articolul
S-a dat SENTINŢA într-un dosar al lui Pendiuc! A fost ACHITAT!

S-a dat SENTINȚA în Dosarul Consultanţa!

tot articolul
S-a dat SENTINȚA în Dosarul Consultanţa!

O nouă AMÂNARE în `Dosarul Consultanţa`. Vezi când se dă decizia!

tot articolul
O nouă AMÂNARE în `Dosarul Consultanţa`. Vezi când se dă decizia!

Primărie din Argeș, FĂRĂ PRIMAR și VICEPRIMAR! Prefectul i-a DEMIS

tot articolul
Primărie din Argeș, FĂRĂ PRIMAR și VICEPRIMAR! Prefectul i-a DEMIS

Publicitate

Vizualizezi:acasa -> administrativ -> Primăria comunei Bogaţi angajează inspector asistent


Primăria comunei Bogaţi angajează inspector asistent


Google
Primăria comunei Bogaţi angajează inspector asistent Primăria comunei Bogaţi, judeţul Argeş, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacantă, de inspector, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Compartimentului contabilitate. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

 Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

 

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe economice;
  • cunoştinţe de utilizare PC, pentru: Word, Excel, internet;
  • minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice.

 

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

 

  • 31 august 2017: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 11 septembrie 2017, ora 10:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

 

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

 

Informaţii suplimentare se obţin la sediul Primăriei Bogaţi , județul Argeș, şi la nr. de telefon: 0248/655.003.






Etichete: nu exista etichete pentru articolul Primăria comunei Bogaţi angajează inspector asistent





Comentarii

*NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului sau stergerea integrala. Site-ul www.argesenii.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.
Click pe pictograma pentru a vizualiza comentariul!


Nu exista nici un comentariu pentru acest articol. Poti fi primul care comenteaza acest articol folosind formularul de mai jos.


Adauga un comentariu





   
(Maximum caractere: 20) Caractere ramase



   
(Maximum caractere: 50) Caractere ramase

   
(Maximum caractere: 3000) Caractere ramase

Va rugam introduceti codul din imaginea din dreapta pentru a preveni spamul