Funcţia de inspector şef la Poliţia Argeş a fost scoasă la concurs

tot articolul
Funcţia de inspector şef la Poliţia Argeş a fost scoasă la concurs

Argeşul,anexă la Teleorman!PSD Argeş,cea mai impotentă organizaţie

tot articolul
Argeşul,anexă la Teleorman!PSD Argeş,cea mai impotentă organizaţie

Un nou ŞEF la Poliţia Argeş! Este din Teleorman!

tot articolul
Un nou ŞEF la Poliţia Argeş! Este din Teleorman!

Ministrul Transporturilor, la şpriţ la Piteşti!

tot articolul
Ministrul Transporturilor, la şpriţ la Piteşti!

Publicitate

Vizualizezi:acasa -> actualitate -> Funcţia de inspector şef la Poliţia Argeş a fost scoasă la concurs


Funcţia de inspector şef la Poliţia Argeş a fost scoasă la concurs


Google
Funcţia de inspector şef la Poliţia Argeş a fost scoasă la concurs Aşa cum v-am anunţat, Inspectoratul de Poliţie Argeş a stat timp de mai multe luni fără şef. După pensionarea lui Ionel Ispir, inspectoratul a rămas într-un haos total. La conducere a fost împuternicit Bogdan Berechet pe o perioadă de şase luni, apoi, fără explicaţii nu i-a mai fost prelungită delegaţia şi inspectoratul a fost condus doar de Gabriel Gherghe, un adjunct cu atribuţii. Cealaltă funcţie de adjunct a rămas şi ea liberă. Poliţia Argeş a stat luni de zile fără un adjunct şi fără şef. De puţin timp a fost numit un poliţist de la Teleorman în fruntea instituţiei, Tudorel Pieleanu. Acesta umblă cu harta prin judeţ şi caută infractorii. A fost numit şi un adjunct, Florin Mocanu, şeful de la Topoloveni. O conducere interimară. Iată că postul a fost scos la concurs. Data limită de depunere a dosarelor este până pe 14 august, iar examenul va avea loc pe 12 septembrie. Se pare că sunt mai mulţi doritori, dar fiecare se interesează cine are cele mai multe "pile" sau pentru cine a fost organizat concursul. Iată condiţiile pentru funcţie:

Pentru ocuparea funcţiei de şef al inspectoratului de poliţie judeţean I la Inspectoratul de Poliţie Judeţean Argeş, prevăzută la poziţia 1 din statul de organizare al unităţii, cu recrutare din sursă internă.

În vederea înscrierii şi participării la concurs, candidaţii trebuie să fie ofiţeri de poliţie şi să îndeplinească cumulativ, următoarele condiţii:

  • să aibă pregătirea de bază:
  • studii universitare de lungă durată cu diplomă de licenţă sau echivalentă

sau    

  • studii superioare de licenţă, ciclul I de studii universitare (sistem ,,Bologna”) într-unul din următoarele domenii fundamentale: ştiinţe inginereşti, ştiinţe sociale sau ştiinţe umaniste şi arte.

 

  • să aibă pregătirea de specialitate:

- cursuri postuniversitare sau de masterat (studii de master) într-unul din domeniile/specializările sau conexe acestora: matematică şi ştiinţe ale naturii, informatică, ştiinţe juridice, ştiinţe sociale şi politice, ştiinţe economice, ştiinţe umaniste, ştiinţe inginereşti, ştiinţe militare, informaţii şi ordine publică sau management.

sau

- studii universitare de lungă durată, cu diplomă de licenţă, absolvite anterior aplicării celor trei cicluri de tip „Bologna” într-unul din domeniile/specializările/specialităţile/profilele sau conexe acestora: ştiinţe exacte, ştiinţe ale naturii, matematică, informatică, ştiinţe juridice, drept, ştiinţe sociale şi politice, ştiinţe economice, ştiinţe umaniste, ştiinţe inginereşti, ştiinţe militare, informaţii şi ordine publică, ştiinţe militare şi informaţii.

sau

- studii universitare de master, ciclul II de studii universitare, într-unul din domeniile universitare de masterat: matematică, informatică, inginerie electrică, inginerie  energetică, inginerie electronică, telecomunicaţii şi tehnologii informaţionale, ingineria transporturilor, calculatoare şi tehnologia informaţiei, ingineria sistemelor, inginerie mecanică, inginerie industrială, ştiinţe inginereşti aplicate, mecatronică şi robotică, ingineria materialelor, inginerie şi management, inginerie genistică, inginerie de armament, rachete şi muniţii, drept, ştiinţe administrative, ştiinţe ale comunicării, sociologie, relaţii internaţionale şi studii europene, ştiinţe politice, informaţii şi securitate naţională, ordine publică şi siguranţă naţională, ştiinţe militare, administrarea afacerilor, cibernetică şi statistică, informatică economică, contabilitate, economie, finanţe, marketing, economie şi afaceri internaţionale, psihologie, ştiinţe ale educaţiei sau management.

  • să fie declaraţi «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop;
  • să deţină gradul profesional de minimum subcomisar de poliţie;
  • să aibă vechime în muncă/din care în structuri de ordine publică, apărare şi siguranţă naţională: 7 ani/5 ani;
  • să aibă cel puţin 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
  • să aibă cel puţin 3 ani vechime în funcţii de conducere în unităţi ale MAI;
  • să fi obţinut calificativul de cel puţin "Bine" la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
  • să nu fie cercetat disciplinar, să nu se afle sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta să nu fi fost pusă în mişcare acţiunea penală;
  • să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului.

 

          Concursul va avea loc la sediul Inspectoratului General al Poliţiei Române din Str. Mihai Vodă nr. 4 – 6, Sectorul 5, Bucureşti la data de 12.09.2018, ora urmând a fi stabilită ulterior şi comunicată candidaţilor în timp util şi va consta în susţinerea unei probe unice de selecţie, respectiv interviu structurat pe subiecte profesionale.

          Aprecierea rezultatului final al interviului pe subiecte profesionale se face cu note de la 1 la 10. Este declarat „admis” candidatul care are nota cea mai mare şi este notat cu cel puţin 7.00.

          În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi notă este declarat „admis” la concurs candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs.

          Dacă mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.

          Eventualele contestaţii cu privire la rezultatul de la proba interviu se depun în termen de 24 de ore de la afişare, la secretariatul Direcţiei Management Resurse Umane din Inspectoratul General al Poliţiei Române.              

          Înscrierile se fac în zilele lucrătoare la Inspectoratul General al Poliţiei Române – Direcţia Management Resurse Umane din Str. Mihai Vodă nr. 4 – 6, Sectorul 5, Bucureşti, până la data de  14.08.2018, ora 16:00.

Cu ocazia înscrierii, candidaţii vor depune următoarele documente:

  • raportul de înscriere şi CV;
  • actul de identitate, în original, care va fi xerocopiat cu ocazia înscrierii şi certificat pentru conformitate în prezenţa candidatului, originalul fiindu-i restituit pe loc acestuia;
  • documente care atestă nivelul şi specializarea studiilor impuse de cerinţele postului (diplomă şi supliment/foaie matricolă), în original, care vor fi xerocopiate cu ocazia înscrierii şi certificate pentru conformitate în prezenţa candidatului, originalele fiindu-i restituite pe loc acestuia.
  • declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare (Anexa nr. 2);
  • adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ, eliberată de medicul de unitate și avizată de conducerea Direcției Medicale din M.A.I., cu menţiunea „apt funcţii de conducere”;
  • candidaţii care ocupă posturi ce nu se află în competenţa de numire a inspectorului general al Poliţiei Române, pe lângă documentele sus-menţionate vor prezenta o adeverință, emisă de structura de resurse umane competentă, din care să rezulte că nu sunt cercetaţi disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare, nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală faţă de acesta, precum şi calificativele obţinute la ultimele două evaluări anuale de serviciu;

        Sunt acceptate şi copii legalizate ale documentelor, dacă acestea sunt prezentate din iniţiativa candidatului.

             La concurs pot participa numai candidaţii ale căror dosare de recrutare sunt complete şi corect întocmite.

             Tematica şi bibliografia întocmite prin grija Comisiei de concurs constituie Anexa 1 la prezentul anunţ.

             Serviciile Resurse Umane din cadrul unităţilor teritoriale de poliţie vor aduce la cunoștința personalului unităţii prezentul anunţ.

             Relaţii suplimentare pot fi obţinute la int. 26033, 26151.






Etichete: nu exista etichete pentru articolul Funcţia de inspector şef la Poliţia Argeş a fost scoasă la concurs





Comentarii

*NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului sau stergerea integrala. Site-ul www.argesenii.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.
Click pe pictograma pentru a vizualiza comentariul!


Nu exista nici un comentariu pentru acest articol. Poti fi primul care comenteaza acest articol folosind formularul de mai jos.


Adauga un comentariu





   
(Maximum caractere: 20) Caractere ramase



   
(Maximum caractere: 50) Caractere ramase

   
(Maximum caractere: 3000) Caractere ramase

Va rugam introduceti codul din imaginea din dreapta pentru a preveni spamul